воскресенье, 25 марта 2018 г.

Вивчати історію                                                     Стародавнього Риму цікавіше, використовуючи методи STEАM - освіти. 

Із конструктора ми змайстрували ПАНТЕОН (попередньо дослідивши його архітектурні особливості). Потім дійшла черга до головних богів римського пантеону - їх ми виготовили з пластиліну.
 Загальна зацікавленість, вивчення і опрацювання інформації про конкретного представника римської релігії, ототожнення римської і грецької релігії - про явні переваги такої методики вивчення навчального матеріалу можна говорити довго.
Ви скажете: "А що робити тим, хто не має хисту до образотворчого мистецтва?"
Вони шукали в інтернеті інформацію, давали ідеї, розігрівали матеріал, вибирали з загалу необхідні деталі - задіяні були всі. 


Але найважче було потім: втримати ручки і носики зацікавлених осіб (з інших класів, що не брали участі в роботі над проектом, але яким ДУЖЕ хотілося долучитися). 


Потім була презентація проекту і я тішуся, коли чую як учень першого класу переповідає своєму однокласнику характеристику того чи іншого римського бога.















 При нагоді спробуємо ще! 


Комментариев нет:

Отправить комментарий