Інформація для батьків


Батькам про безпеку дітей в інтернеті

Натисніть на посилання нижче: 
https://stop-sexting.in.ua/category/materials/

Витяг з Сімейного кодексу України


Стаття 150. Обов'язки батьків щодо виховання та розвитку дитини

1. Батьки зобов'язані виховувати дитину в дусі поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім'ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини.
2. Батьки зобов'язані піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток.
3. Батьки зобов'язані забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, готувати її до самостійного життя.
4. Батьки зобов'язані поважати дитину.
5. Передача дитини на виховання іншим особам не звільняє батьків від обов'язку батьківського піклування щодо неї.
6. Забороняються будь-які види експлуатації батьками своєї дитини.
7. Забороняються фізичні покарання дитини батьками, а також застосування ними інших видів покарань, які принижують людську гідність дитини.

Стаття 151. Права батьків щодо виховання дитини

1. Батьки мають переважне право перед іншими особами на особисте виховання дитини.
2. Батьки мають право залучати до виховання дитини інших осіб, передавати її на виховання фізичним та юридичним особам.
3. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.

Стаття 152. Забезпечення права дитини на належне батьківське виховання

1. Право дитини на належне батьківське виховання забезпечується системою державного контролю, що встановлена законом.
2. Дитина має право противитися неналежному виконанню батьками своїх обов'язків щодо неї.
3. Дитина має право звернутися за захистом своїх прав та інтересів до органу опіки та піклування, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій.

4. Дитина має право звернутися за захистом своїх прав та інтересів безпосередньо до суду, якщо вона досягла чотирнадцяти років.

ПАМ’ЯТКА «БЕЗПЕЧНИЙ ВІДПОЧИНОК УЗИМКУ»

Правила поведінки на водоймах покритих льодом. 

  • Не можна з'їжджати на лижах із крутого берега на лід: у разі різкого навантаження він може про­валитися.
  • Категорично забороняється дітям грати на незміц­нілому льоду.
  • Небезпечно бути біля берегів, де найчастіше вини­кають промоїни, тріщини й розриви льоду.
  • На льоду краще мати при собі знаряддя безпеки (лижі, мотузку, палицю).
  • Обходь місця, вкриті товстим шаром снігу: під снігом лід завжди тонший; тонкий лід і там, де роз­ливаються джерела, де швидка течія або струмок впадає в річку.
  • Переходь річку тільки у встановлених місцях, тов­щина льоду має бути не менше за 15—20 см.
  • Катайся на ковзанах лише в перевірених та облад­наних для цього місцях.
  • Якщо лід почав тріщати та з'явилися характерні тріщини, негайно повертайся на берег. Не біжи, від­ходь повільно, не відриваючи ступнів ніг від льоду.

Обережно: бурульки!

Нестійкі погодні умови — відлига вдень і замо­розки вночі — сприяють активному утворенню бурульок на покрівлях споруд (особливо старих будинків із похилим дахом) та великих деревах.
Будь особливо уважним, проходячи біля будинків або високих дерев. Спершу впевнись у відсутності загрози падіння льодових наростів.                    
Якщо це можливо, тримайся на відстані від будинків та інших споруд, обираючи найбільш безпечний маршрут руху.             
У жодному разі не заходь за спеціальні огорожі поблизу будинків або дерев.

  Правила поведінки під час ожеледиці 

  • Ходи не поспішаючи, ноги злегка розслаб у колінах, ступай на всю підошву. Руки мають бути вільні. Пам'ятай, що поспіх збільшує небезпеку під час ожеледиці, тому виходь із будинку повільно.
  • У разі порушення Рівноваги швидко присядь — це найбільш реальні шанс утриматися на ногах.
  • Падай із мінімальної шкодою для свого здоров'я. Відразу присядь, щоб знизити висоту. У момент падіння зберись, напруж м'язи, а доторкнувшись до землі, обов'язково перекотися — удар, спря­мований на тебе, зменшиться.
  • Не тримай руки в кишенях: це збільшує можливість не тільки падіння, а й важких травм, особливо переломів.
  • Обходь люки: як правило, вони покриті льодом. Крім того, люки можуть бути погано закріплені, що збільшує ризик   травмування
  • Ідучи тротуаром, не проходь близько до проїжджої частини дороги. Це  небезпечно, адже є ризик під­ковзнутися і впасти по, колеса автомобіля, що проїжджає.
  • Не перебігай проїжджу частину дороги під час снігопаду та ожеледиці, пам'ятай, що через ожеле­дицю значно збільшаться відстань гальмівного шляху.
  • Якщо ти впадеш і деякий час відчуєш біль у голові й суглобах, нудоту - терміново звернися до лікаря. 


Правила пожежної безпеки під час святкування Нового року 

Щоб свято не затьмарилось пожежею, необхідно дотримуватись таких правил.
  • Ялинка має стояти на стійкій основі.
  • При виявленні несправності святкової ілюмінації (блимання лампочок, іскріння) слід одразу її вимкнути.
  • Не можна прикрашати ялинку целулоїдними іграшками.


 ОБЕРЕЖНО! Піротехнічні засоби: феєрверки, петарди, ракети!

  • Дітям забороняється використовувати піротехнічні засоби!
  • Купувати піротехнічні засоби слід лише у спеціалізованих магазинах і тільки разом із дорослими.
  • Використовувати ці вироби можна лише на відкритих майданчиках і тільки дорослим.
  • Пам'ятай! Щороку збільшується кількість людей, які отримали травми через недотримання правил користування піротехнікою.


Правила протипожежної безпеки


  • Не грайся із сірниками та запальничками.
  • Не запалюй свічки та бенгальські вогні без нагляду.
  • Не залишай іграшки, книжки, одяг біля увімкнених обігрівачів.
  • Не суши речі над газовою плитою.
  • Не пали багать у сараях, підвалах, на горищах.
  • Не вмикай багато електроприладів одночасно: електромережа може згоріти.
  • Обов'язково вимикай електроприлади, коли виходиш із дому. Не тягни за дріт руками, обережно вийми штепсель із розетки.
  • На дачі або в селі не відкривай грубку: від маленької; вуглинки, що випаде з неї, може статися пожежа

Тест для батьків

Це не просто тест. Це − тест-підказка, тест-порада. Чесно відповідаючи на запитання, ви зможете побачити, наскільки підтримує вашу дитину домашня атмосфера і наскільки ви сприяєте розвитку його природних завдатків.
А також побачите додаткові можливості для себе як вихователя, учителя та матері чи батька.

Тепер перейдемо безпосередньо до запитань:

  1. 1.     Чи цінуєте ви думку ваших дітей і чи можете чому-небудь у них навчитися? Або ви завжди лише читаєте нотації?
  2. 2.     Чи вислуховуєте ви своїх дітей і чи смієтеся з ними разом? Чи знаходите час для того, щоб попустувати разом із дитиною?
  3. 3.     Чи поважаєте ви власність й особистий простір своїх дітей?
  4. 4.     Чи пояснюєте ви дітям причини ухвалених вами рішень?
  5. 5.     Чи часто ви хвалите своїх дітей?
  6. 6.     Чи можете ви іноді визнати, що зробили помилку і вибачитися?
  7. 7.     Чи знаходите ви час, щоб розповісти про різні прояви цього світу, природу, тварин (наприклад, для чого нам потрібний дощ?). Чи слухаєте ви, коли вони намагаються повідати вам про своє бачення світу? Чи слухаєте їх пояснення, навіть якщо вам відома ця інформація?
  8. 8.     Чи часто ви заохочуєте своїх дітей або ж замість цього говорите їм, що вони ніколи і нічого не можуть довести до кінця?
  9. 9.     Чи робите ви замість дітей речі, які вони цілком можуть зробити для себе самі?
  10. 10.                       Чи покладаєте ви на своїх дітей обов'язки по будинку і чи даєте право вибору цих обов'язків?
  11. 11.                       Чи не дуже часто ви поправляєте своїх дітей? Якщо так, корегуйте їх тільки з найважливіших питань. Чи дійсно так важливо, щоб ваша дитина чула вашу підказку і вказівки кожну хвилину?
  12. 12.                       Чи помічаєте ви, коли ваші діти поводяться добре, і чи хвалите їх за це?
  13. 13.                       Чи регулярно збирається ваша сім'я для того, щоб обговорити, хто за що відповідає, і намітити, куди піти найближчим часом усією сім’єю? Чи грають ваші діти важливу роль під час таких зборів і чи враховується їх думка при ухваленні рішень?
  14. 14.                       Чи розповідаєте ви своїм дітям про різні емоції і способи їх прояву або вважаєте, що деякі емоції ніколи не можна проявляти?
  15. 15.                       Чи вислуховуєте ви своїх дітей, коли вони скаржаться на самотність, депресію, ізоляцію? Або пропускаєте їх скарги повз вуха, вважаючи, що все пройде?
  16. 16.                        Наскільки чітко ви уявляєте собі ваші дії, коли дитина погано поводиться?


Ось і все. Результати, я впевнена, ви зможете оцінити самостійно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий