Про мене


РАДА ВАС ВІТАТИ НА БЛОЗІ


 

СПОДІВАЮСЬ, ЩО ВИ ЗНАЙДЕТЕ ТУТ ДЛЯ СЕБЕ


 

КОРИСНУ І ЦІКАВУ ІНФОРМАЦІЮ




Тригуб Юлія Олексіївна, 
вчитель історії Опорного закладу "Мартинівський ліцей" Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області, 
в минулому вчитель історії та правознавства,
класний керівник 
 Білухівського навчально-виховного комплексу 
"загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - 
дошкільний навчальний заклад" 
села Білухівка
 Карлівської районної ради 
Полтавської області

Проблема (Тема) над якою працюю:

"Модульний підхід до національно-патріотичного виховання учнівської молоді"


🍁 Вчитель це не той, хто допомагає тобі закінчити школу.
 Вчитель це той, хто допомагає тобі почати власне життя.
Святослав Вакарчук



Національно-патріотичне виховання: теорія, досвід, практика

Структура національно-патріотичного виховання класного керівника  - практично-організаційний проект «Я – родина – суспільство»
(системний змістовий модуль за видами діяльності)

Автор – Тригуб Юлія Олексіївна, класний керівник Білухівського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"  Карлівської районної ради Полтавської області.
Назва проекту - «Я – родина – суспільство».
Термін реалізації проекту5 років, 2012 – 2017 навчальні роки.
Актуальність проекту. Утвердження розвиненої особистості як суб’єкта сучасних суспільних відносин потребує нового осмислення сутності процесу виховання  школярів як особистості, як національно свідомих  громадян з високими патріотичними почуттями.Сучасний виховний простір має бути побудований на організації різних форм діяльності, зорієнтованих на  національно-патріотичне виховання, відродження культури, традицій, збереження мови українського народу.
Проблема. Модульний підхід до національно-патріотичного виховання учнівської молоді.
Новизна проблеми  - переосмислення змісту та розробка нових підходів до національно-патріотичного виховання  в умовах застосування  інноваційних технологій та інтерактивних  методів виховання.
Мета проекту.Національно-патріотичне виховання школярів визначається як педагогічний процес вихованців та класного керівника, спрямований на набуття у сприятливих педагогічних умовах особистісних якостей, які характеризують шанобливе ставлення до Батьківщини, її минулого, сьогодення і майбутнього, усвідомлення своєї належності до народу, його духовних надбань  і виявляються у патріотичній діяльності, що відповідає як вимогам суспільства, так і  виховним завданням.
Цілі:
-         поглибити знання учнів з історії  рідного краю, культури народу, його традицій;
-         формувати повагу до Конституції, законів своєї держави, потребу в їх дотриманні, високий рівень національної, правової свідомості і самосвідомості, громадянської, соціальної відповідальності, готовності працювати в ім’я розквіту України, захищати її прагнення до інтеграції у світове європейське співтовариство, усвідомлення необхідності досконалого знання державної мови;
-         стимулювати постійне зростання учнів як особистостей, прагнення до самовираження, самореалізації та самоствердження, активної діяльності, спрямованої на участь у справах і житті класу, школи, села та суспільства в цілому; бути конкурентоспроможним, успішно самореалізуватися в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал, носій української національної культури;
-         виховувати молоду людину-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов'язки, сприяти громадянському миру і злагоді в суспільстві.
Завдання:
-         формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля держави, готовність її захищати;
-         забезпеченнядуховноїєдностіпоколінь, вихованняповаги до родини, культури та історії свого народу;
-         формуваннявисокоїмовноїкультури;
-         прищепленняшанобливогоставлення до культури, звичаїв, традиційукраїнців та представниківіншихнацій, якіживуть в Україні;
-         утвердженняпринципіввселюдськоїморалі, правди, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності;
-         формування творчої особистості, виховання цивілізованого господаря;
-         упровадження активних форм, методів і видів виховної діяльності.
Тип проекту: творчий,  колективний, довготривалий.
Цільова аудиторія проекту: учні класу, класний керівник, батьківська громадськість.
Зміст системи національно-патріотичного виховання за модулями (видами діяльності)

Блоки   змістових модулів

Види діяльності
Блок змістового модуля 1
«Я – школяр»
5 клас
2012-2013 н.р.
Якщо педагогіка хоче виховати        
 людину в усіх відношеннях, то
вона має спершу так само
вивчити її в усіх відношеннях.
 К. Ушинський
                          Без сімї і свого роду немає нації, народу.
  В. Сухомлинський

1. Педагогічне проектування виховної системи класного колективу спільно з вихованцями.
2. Діагностика вихованості та психолого-педагогічні спостереження за учнями.
3.Організація учнівського самоврядування.
4. Проектування виховної діяльності. Визначення ключових справ:
- походи одного дня та екскурсії;
- проект «Я маю право… кожна людина має права»;
- велика гра «Місто мого класу»;
- проект «Мій родовід»;
Підсумок блоку змістового модуля «Я - школяр» - родинне свято «З родини йде життя людини».
Очікувані результати. Створення позитивного  психологічного  клімату в класному колективі та  ситуації успіху для учасників виховного процесу шляхом упровадження інноваційних технологій та інтерактивних методів виховної діяльності; виховання поваги і любові до родини, один до одного.

Блок змістового модуля 2
«Я – білухівець»   
6 клас
2013-2014 н.р.

Батьківщина – твій дім, твоя колиска.
                              Василь  Сухомлинський
1. Робота над реалізацією проекту «Велика Вітчизняна війна крізь призму часу» (погляд сучасних дітей на життя дітей села Білухівки в роки Другої світової війни). Участь у районній краєзнавчо-пошуковій експедиції.
2.  Велопоходи та екскурсії визначними місцями рідного краю.
3.Участь у загальношкільному проекті «Стежками пам’яті» ( підготовка та випуск усного журналу «Сторінками життя Героя Радянського Союзу М.П. Кучеренка», зустріч із учасником бойових дій, автором гімну села  - Корнієнком В.І.).  Марш пам’яті (покладання квітів до пам’ятника «Скорботна мати»). Акція «Квіти  дітям Великої Вітчизняної війни». Створення Книги Пам’яті Білухівської сільської ради.
4. Проект «Моя Білухівка – моя любов свята». Організація свята «Моє село – краплиночка на карті»
Очікувані результати.Розвиток почуття патріотизму, гордості за свою малу батьківщину та її славне минуле;виховання активної особистості з притаманною їй громадянською свідомістю, почуттям національної гідності.
Блок змістового модуля 3
«Я – житель Полтавщини»
         7 клас
2014-2015 н.р.

Ідея любові до Батьківщини     
                                          формується тонко й складно.
Василь  Сухомлинський
1. Методика «Розмовляюча стіна». Виставка плакатів «Ні - війні!»
2. Конкурс учнівських  презентацій  та їх захист «Полтавщина – колиска талантів».
3. Проект «Візерунки полтавського краю»:
- віртуальні екскурсії в Опішню та Решетилівку;
- майстер-клас «Лялька-мотанка»;
- презентація книг письменниці-землячки Віри Куліш –Гальчинської. Організація літературного свята для молодших школярів «Віршенята бабусі Віри».
4. Екскурсія музеями міста Полтави.
Очікувані результати. Розширення  знань учнів про визначні місця і талановитих людей рідного краю, виховання почуття гордості за славний полтавський рід.

Блок змістового модуля 4
«Я – громадянин України»
8 клас
2018-2016 н.р.

… у дитинстві відкриваєш материк,        
                                  котрий назветься потім – Україна.
                                                              Ліна Костенко
1. Конкурс-гра «Всім серцем любіть Україну свою».
2. Цикл годин спілкування «Україна – моя держава».
3. Конкурс творчих робіт «Яким я бачу майбутнє своєї держави».
1. Ігровий проект «Ми будуємо державу».
Очікувані результати.Виховання справжнього громадянина України, якому притаманні найкращі загальнолюдські цінності.

Блок змістового модуля 5
«Я – європеєць»
9 клас
2016-2017 н.р.
Шкільне патріотичне виховання –    
                                     це загартування душі й тіла.
                                                     Василь  Сухомлинський
1. Тиждень місцевої демократії. Оформлення історичної сторінки у вестибюлі школи «Європейський тиждень місцевої демократії».
2. Конкурс творчих робіт «Якби я був депутатом…»
3. Проект «Подорож до країн Європи».
4. Фотовернісаж «Від громадянина України до громадянина Землі».
Очікувані результати. Виховання  нової української еліти – високоморальної, духовної, високоосвіченої, інтелектуальної, культурної, національно свідомої,  людини добрих помислів, почуттів і дій, яка існує в гармонії зі світом та власним серцем.

    Даний практично-організаційний проект із застосуванням модульного підходу до національно-патріотичного виховання учнівської молоді «Я – родина – суспільство» розроблений на основі власного досвіду класного керівника та  виховної системи нашого загальноосвітнього навчального закладу, основою якої є успішне впровадження  ідей дитячо-юнацького об’єднання  «Сонячна родина».


Методичне забезпечення по змістовим модулям. Аудіовізуальний, ілюстративний, мультимедійний, фотоматеріал, розробки годин спілкування, сценарії позакласних заходів, пошуковий матеріал.

Комментариев нет:

Отправить комментарий